Βασισμένη σε θεατρικό της Yukiko Motoya (έχει εκδοθεί και στα αγγλικά, από τις εκδόσεις Samuel French), η οποία χαρακτηρίζεται από ανάλο...
Βασισμένη σε θεατρικό της Yukiko Motoya (έχει εκδοθεί και στα αγγλικά, από τις εκδόσεις Samuel French), η οποία χαρακτηρίζεται από ανάλογη εκκεντρικότητα με αυτή που συναντήσαμε και στο Funuke, την άλλη ταινία που βασίζεται σε έργο της. Το στυλ άλλωστε, αρέσει πραγματικά πολύ στους Ιάπωνες. Ας το δούμε όμως πιο αναλυτικά.
Η έγκυος Azusa μετακομίζει στην περιοχή που γεννήθηκε, μαζί με τον τεμπέλη και άνεργο σύζυγο της, Banjo, ο οποίος συνεχώς αναφέρει πως πηγαίνει σε συνεντεύξεις για δουλειά, αλλά καταλήγει να μαλώνει με τον υπεύθυνο προσλήψεων. Έτσι εκείνη, αν και σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, αναγκάζεται να δουλεύει σε ένα μπαρ στην πόλη, γεγονός όμως που δεν φαίνεται να την ενοχλεί, μιας και τον υπεραγαπά.
Αντιθέτως, ενοχλείται αφάνταστα, όταν μαθαίνει πως γείτονες της είναι δύο παλιοί συμμαθητές της, ο Hidenori και η Nanase, η οποία της είχε κάνει κάτι πολύ κακό, όταν πήγαιναν σχολείο. Αποτέλεσμα; Κάθε φορά που την βλέπει, οι αντιδράσεις της να ποικίλλουν από ουρλιαχτά ως την ρίψη ογκωδών αντικειμένων προς το σπίτι που κατοικούν οι προαναφερθέντες.
Εξίσου περίεργη είναι και η σχέση μεταξύ του Hidenori και της Nanase, με την πρώτη να τον αποκαλεί μεγάλο αδερφό, αν και δεν έχουν καμία συγγένεια και εκείνον να μένει μαζί της, προσπαθώντας να κρατήσει μια υπόσχεση που της είχε δώσει πριν δέκα χρόνια: Πως θα την εκδικηθεί με το χειρότερο δυνατό τρόπο για κάτι που του είχε κάνει στο παρελθόν. Εκείνη αντιμετωπίζει και τους δύο που φαινομενικά την μισούν, με εκνευριστική στωικότητα και δουλικότητα.
Αρκετά καλή μεταφορά από τον σκηνοθέτη, Masanori Tominaga, ο οποίος έχει διατηρήσει την θεατρικότητα του αρχικού έργου εμπλουτίζοντας το φιλμ με αρκετά κινηματογραφικά στοιχεία, ώστε να είναι πιο ψυχαγωγικό. Σαφέστατα ξεχωρίζουν οι σκηνές αλληλεπίδρασης μεταξύ των δύο γυναικών, που αποτελούν και το αδιαμφισβήτητο ατού της παραγωγής.
Στους τέσσερις πρωταγωνιστικούς ρόλους συναντούμε ηθοποιούς (Minami, Eiko Koike, Takayuki Yamada, Tadanobu Asano), οι οποίοι αποτελούν την αφρόκρεμα του σύγχρονου ιαπωνικού κινηματογράφου, προεξαρχόντως του τελευταίου, ο οποίος πλέον κάνει διεθνή καριέρα. Το γεγονός αυτό αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα για την ταινία, τόσο εμπορικό, όσο και καλλιτεχνικό.
Σε γενικές γραμμές, αν μπορέσετε να ξεπεράσετε την εκκεντρικότητα και τον διάχυτο παραλογισμό του Vengeance can wait, αναμφίβολα θα ψυχαγωγηθείτε.
Το trailer:
http://www.dailymotion.com/video/xhtqdr_ranbou-to-taiki-trailer_shortfilms
Μπορείτε να μας βρείτε και στο facebook, στη σελίδα:
COMMENTS