Τα μελοδράματα αποτελούσαν πάντα το αγαπημένο είδος ταινιών των Κορεατών, τα τελευταία χρόνια όμως, αστυνομικά, γκανγκστερικά και πο...
Μετά από δύο χρόνια στη φυλακή για επίθεση με μαχαίρι, η Jeong Eun(εικ 1) αποφυλακίζεται με αναστολή και επιστρέφει σπίτι της. Εκεί την περιμένει ο πατέρας της, Ju Seok(εικ 2), πρώην αστυνομικός και νυν ιχθυοπώλης και ο μικρός της αδερφός, Jeong Hwan. Η σχέση με τον πατέρα της ήταν πάντοτε τεταμένη, μιας και μετά την αποπομπή του από την αστυνομία, άρχισε να πίνει πολύ και να γίνεται βίαιος προς τα υπόλοιπα μέλη της οικογενείας. Η Jeong Eun τον κατηγορεί για τον θάνατο της μητέρας της και εκείνος από τη μεριά του την απορρίπτει λόγω της σχέσης της με το έγκλημα. Αποφασίζει όμως να μείνει στο πατρικό της για κάποιο διάστημα, για χάρη του αδερφού της και για να τελέσει μια επιμνημόσυνη δέηση για την μητέρα της.
Παράλληλα εργάζεται σε ένα κομμωτήριο, έχοντας σκοπό κάποια στιγμή να αποκτήσει ένα δικό της. Κάποια στιγμή αποφασίζει να συναντήσει τον παλιό της "συνάδερφο", Chang Won(εικ 3), ο οποίος όμως στο διάστημα τον τελευταίων ετών έχει γίνει αρχηγός της ντόπιας εγκληματικής οργάνωσης και από κει και πέρα τα πράγματα αρχίζουν να παίρνουν πραγματικά αρνητική τροπή. Την περαιτέρω εξέλιξη όμως θα σας αφήσω να την παρακολουθήσετε μόνοι σας
Σκηνοθέτης της ταινίας ο Jeong Cheol Lee, ο οποίος υπογράφει και το σενάριο, σε μία εξαιρετική δουλειά, που είναι μάλιστα και το ντεμπούτο του. Όπως είπαμε και στον πρόλογο, αυτό που κάνει το συγκεκριμένο φιλμ ξεχωριστό είναι το ότι ο σκηνοθέτης παίρνει την κλασική μορφή του μελοδράματος μέσω της κεντρικής ιστορίας της άκρως δυσλειτουργικής οικογένειας και προσθέτει στοιχεία που έχουν αναδείξει τον κορεάτικο κινηματογράφο τα τελευταία χρόνια, με κύριο την γκαγκστερική δράση.
Σε αντίθεση βέβαια με το προαναφερθέν είδος, ο Lee δεν εστιάζει σε εντυπωσιακές σκηνές δράσης, αλλά στην ανάπτυξη των κεντρικών χαρακτήρων, με τα υπόλοιπα στοιχεία απλώς να συμπληρώνουν τα λεγόμενα και τις πράξεις τους.
Κύριος άξονας του φιλμ είναι η σχέση πατέρα κόρης, η οποία αναλύεται στο έπακρο και με άκρως δραματικό και κατά συνέπεια ψυχαγωγικό τρόπο. Εκείνος ουσιαστικά την αγνοεί, θεωρώντας την πεισματάρα και απερίσκεπτη σαν μικρό παιδί ενώ εκείνη θεωρεί την συμπεριφορά του άσπλαχνη και εγωιστική. Και οι δύο θέλουν να ξεφύγουν από τον άλλο, δεν τους το επιτρέπουν όμως οι συνθήκες παραμένοντας μαζί μέσα σε ένα κλίμα μιζέριας και έλλειψης κατανόησης: Η κόρη ζητάει απεγνωσμένα οικογενειακή στήριξη και ο πατέρας συνεχώς παρεξηγεί τη συμπεριφορά της
Εξίσου ενδιαφέρων είναι και ο τρόπος που λειτουργεί στο φιλμ ο μικρός αδερφός, ο οποίος παρουσιάζεται να μην συνειδητοποιεί την ένταση μεταξύ των άλλων δύο μελών, όντας πολύ μικρός για να ερμηνεύσει τον θυμό της και την σιωπή του. Παρ'όλη την αθωότητα του γίνεται και αυτός κομμάτι της διαφωνίας, με την Jeong Eun να θέλει να τον προστατέψει από το να έχει τις δικές της παιδικές εμπειρίες και τον Ju Seok να θέλει να αποφύγει πάση θυσία να τον δει σε συμμορία, όπως η αδερφή του.
Ως Ju Seok, ο Hyeon Ju, ο οποίος, αν και σαφώς επισκιάζεται από την απόδοση της Soo Ae είναι άκρως πειστικός ως πικρόχολος, άρρωστος πατέρας. Σαφώς και προσθέτει στην ταινία η παρουσία του.
Τεχνικά το φιλμ είναι αρκετά καλό για το είδος του και εντυπωσιάζει ο ρεαλισμός στην απεικόνιση των φτωχογειτονιών της Κορέας.
To trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=Pu3zjfnR-6M
Μπορείτε να μας βρείτε και στο facebook, στη σελίδα:
COMMENTS