THE DARK HARBOUR

Αυτό που έχω καταλάβει για την βιομηχανία κινηματογράφου στην Ιαπωνία είναι πως το να κάνεις μια ταινία εκεί πρέπει να είναι πραγματι...



Αυτό που έχω καταλάβει για την βιομηχανία κινηματογράφου στην Ιαπωνία είναι πως το να κάνεις μια ταινία εκεί πρέπει να είναι πραγματικά εύκολο ή τουλάχιστον πολύ πιο εύκολο από ότι σε άλλες χώρες. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλοί δημιουργοί, οι οποίοι υπό άλλες συνθήκες δε θα είχαν καν την ευκαιρία, να αναδεικνύονται και ενίοτε να γνωρίζουν την επιτυχία, μαζί φυσικά και με τους υπόλοιπους συντελεστές τους. Έτσι, πολύ συχνά βλέπουμε φιλμ πολύ χαμηλού προϋπολογισμού, τα οποία όμως είναι πραγματικά καλά, κάτι το οποίο επίσης σπανίζει σε άλλες χώρες.

Μεγάλη συνεισφορά σε όλο αυτό έχει και το φεστιβάλ, το οποίο διοργανώνει κάθε χρόνο το περιοδικό Pia και αφορά εξ ολοκλήρου τέτοιου είδους παραγωγές, νέων δημιουργών κυρίως, με την υποτροφία που δίνει κάθε χρόνο στον νικητή του διαγωνισμού. 

Μια ταινία λοιπόν που δημιουργήθηκε με αυτήν την υποτροφία είναι και το Dark Harbor, το οποίο ενσωματώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τόσο ξεχωριστό τον ανεξάρτητο ιαπωνικό κινηματογράφο. Χαμηλός προϋπολογισμός, γλυπόπικρη ιστορία, αργή εξέλιξη χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις και χωρίς πολλά λόγια από τους πρωταγωνιστές. Απλά μια όμορφη ιστορία δοσμένη με όμορφο τρόπο. Ας τη δούμε όμως αναλυτικά.

O Manzo Ishiguro, είναι ένας ψαράς, ο οποίος δουλεύει μόνος του, σε μια βάρκα που κληρονόμησε από τον πατέρα του σε ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό. Εργάζεται πολύ σκληρά και η μόνη ψυχαγωγία του είναι να πηγαίνει σε ένα μπαρ της περιοχής, με ένα κόκκινο τριαντάφυλλο στο πέτο, για να προσελκύσει όποια γυναίκα βρίσκεται μόνη της στο ίδιο μέρος (εικ 1). Οι προσπάθειες του όμως είναι μάταιες και στα 38 του χρόνια έχει κουραστεί να είναι εργένης. 


Κάποια στιγμή η διοίκηση του χωριού διοργανώνει ένα πάρτυ, στο οποίο είναι καλεσμένες γυναίκες από την πόλη για να γνωρίσουν ντόπιους εργένηδες ψαράδες. Από τους συμμετέχοντες απαιτείται να τραβήξουν ένα βίντεο, όπου ουσιαστικά θα παρουσιάζουν τον εαυτό τους και το οποίο θα προβληθεί κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης.

Όταν προβάλλεται το δικό του και ενώ η συγκέντρωση φαίνεται να μην έχει κανένα αποτέλεσμα για εκείνον, όλοι οι παρευρισκόμενοι, συμπεριλαμβανομένου και του ιδίου, διαπιστώνουν με έκπληξη, πως κατά της διάρκεια της λήψης του βίντεο, φαίνεται να υπάρχουν μια νεαρή γυναίκα και ένα παιδί στο πλάνο, κρυμμένα μέσα σε μια ντουλάπα πίσω ακριβώς από τον Manzo(εικ 2)


Όταν λοιπόν επιστρέφει στο σπίτι του, πραγματικά ανακαλύπτει πως μια γυναίκα και ένα παιδί κατοικούν κρυφά στην ντουλάπα του και ενοχλημένος τους διώχνει. Λίγο αργότερα όμως, τους προλαβαίνει με το φορτηγό του στο δρόμο και τους ζητάει να γυρίσουν. Η γυναίκα, Mitsuko, του εξηγεί πως ο πρώην φίλος της και πατέρας του Masao, τους εγκατέλειψε, χωρίς να τους αφήσει καθόλου χρήματα και αυτός είναι ο λόγος που κατοικούν στην ντουλάπα του. 

Εκείνος τότε, τους εξηγεί πως τον έχει κουράσει η μοναξιά και πως θέλει να μείνουν μαζί του. Ουσιαστικά συνάπτει μια συμφωνία με την Mitsuko, σεξ με αντάλλαγμα στέγη και τροφή για αυτήν και τονMasao. Όσο όμως περνάει ο καιρός αρχίζει να την ερωτεύεται και να θεωρεί και τους δυο τους οικογένεια του(εικ 3). Τα υπόλοιπα θα σας αφήσω να τα παρακολουθήσετε μόνοι σας. 


Σκηνοθέτης της ταινίας, ο Takatsuku Naito, o οποίος με τη δεύτερη ταινία της καριέρας του, Midnight pigskin wolf, κέρδισε την υποτροφία PFF, η οποία του επέτρεψε την δημιουργία της παρούσας ταινίας. Σκηνοθετεί με έναν τρόπο που ώρες ώρες μοιάζει καρτουνίστικος, ιδιαίτερα στην απεικόνιση του πρωταγωνιστή, καταφέρνει όμως να δημιουργήσει μια ρεαλιστική ταινία, παρακολουθώντας από πολύ κοντά τη ζωή σε ένα τέτοιο ψαροχώρι και με απώτερο σκοπό να δείξει τις επιπτώσεις που έχει η μοναξιά στον άνθρωπο. Αν σκεφτούμε πως ουσιαστικά πρόκειται για την πρώτη επαγγελματική δουλειά του, γίνεται φανερό πως το μέλλον του ανήκει. 

Ως Manzo, o Shinya Kote, ο οποίος μοιάζει με θλιμμένο αρκούδο στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας και παίζει κυρίως με τις εκφράσεις του προσώπου, χωρίς να έχει πολλές ατάκες, σε μια ταινία άλλωστε, όπου οι διάλογοι είναι μετρημένοι. Είναι πάντως αρκετά διασκεδαστικό να τον παρακολουθείς. 

Ως Mitsuko, η Yuko Miyamoto, η οποία ουσιαστικά συμπληρώνει τον Kote, υποδυόμενη τον χαρακτήρα της με ανάλογο τρόπο, χωρίς πολλά πολλά δηλαδή. Σε γενικές γραμμές δεν θεωρώ πως η παρουσία της έχει κάτι το αξιομνημόνευτο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως αποτελεί μειονέκτημα για το φιλμ.

Το Dark Harbour, είναι από αυτές, τις αργές σε εξέλιξη, χωρίς καθόλου δράση ταινίες, οι οποίες είτε σου αρέσουν σαν είδος είτε όχι. Όσοι παρακολουθείτε το blog, είμαι σίγουρος πως έχετε ήδη σχηματίσει άποψη. Οι υπόλοιποι δοκιμάστε, δεν έχετε και τίποτα να χάσετε. Άλλωστε, αν ανακαλύψετε πως σας αρέσει το στυλ, θα έχετε να βλέπετε ταινίες για μια ζωή.

To trailer:
http://www.nipponcinema.com/trailers/the-dark-harbor-trailer

Μπορείτε να μας βρείτε και στο facebook, στη σελίδα:


Μπορείτε να συζητάτε για όλα τα θέματα που αφορούν τον ασιατικό κινηματογράφο στο παρακάτω φόρουμ: sinkazamaforum.tk



COMMENTS

Όνομα

13 ASSASSINS,1,13 GAME OF DEATH,1,20TH CENTURY BOYS,1,2ldk,1,3 - IRON,1,301/302,1,7 ΑΣΙΑΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΦΙΛΟΥΣ,1,701: FEMALE CONVICT SCORPION,1,ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΚΑΝΝΕΣ (2015),1,ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤON ΑΣΙΑΤΙΚΟ ΤΡΟΜΟ,1,ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ,7,ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ.,1,ΓΕΝΙΚΑ,10,Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥΝΤΙΟ GHIBLI,1,ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,76,ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,2,ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,5,ΚΟΡΕΑΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,61,ΜΑΝΓΚΑ ΚΑΙ ΑΝΙΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ: ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ,1,ΜΟΓΓΟΛΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,1,ΝΕΑ,1,Ο ΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ,1,ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ,1,ΣΙΝΕΜΑ,2,ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ,1,ΤΑΪΒΑΝΕΖΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,3,ΤΑΪΛΑΝΔΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,4,ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ,9,ΤΑΚΑSΗΙ ΜΙΙΚΕ,1,ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,1,A BITTERSWEET LIFE,1,A DIRTY CARNIVAL,1,A FAMILY,1,A PETAL,1,A TALE OF TWO SISTERS,1,ADDICTED,1,ADDRESS UNKNOWN,1,AFTERSHOCK,1,AIN'T NO TOMORROWS,1,ALL ABOUT MY WIFE,1,ALWAYS,1,ALWAYS: SUNSET ON THIRD STREET,1,AN AFFAIR,1,AO NO HONOU,1,ARCHITECTURE 101,1,ASIAN MOVIES GREEK FORUM,1,AUDITION,1,BAD GUY,1,BALLAD OF NARAYAMA,1,BANG RAJAN,1,BIRDCAGE INN,1,BLIND,1,BLUE SPRING,1,BREATHLESS,1,BROTHERHOOD OF WAR,1,BUNNY DROP,1,CASTAWAY ON THE MOON,1,CATERPILLAR,1,CHILDREN,1,CHOCOLATE,1,CHOW YUN FAT,1,CITY OF LIFE AND DEATH,1,CONFESSIONS,1,CONFUCIUS,1,CROWS ZERO,1,CRUEL WINTER BLUES,1,CRYING FIST,1,D – SLOPE MURDER,1,DAISY,1,DEAR DOCTOR,1,DEATH TUBE,1,DEPARTURES,1,DITTO,1,DORA HEITA,1,DRAGON TIGER GATE,1,EXECUTIVE KOALA,1,EXTE: HAIR EXTENSIONS,1,FAREWELL MY CONCUBINE,1,FORT GRAVEYARD,1,FUNUKE SHOW SOME LOVE YOU LOSERS,1,GEMINI,1,GIOVANNI'S ISLAND,1,GOTHIC & LOLITA PSYCHO,1,GREAT TEACHER ONIZUKA,1,GROTESQUE,1,GUILTY OF ROMANCE,1,HANGING GARDEN,1,HARD REVENGE MILLY,1,HELLDRIVER,1,HINDSIGHT,1,HOWLING,1,I AM A CYBORG BUT THAT'S OK,1,I AM AN S+M WRITER,1,I SAW THE DEVIL,1,INFERNAL AFFAIRS TRILOGY,1,IP MAN,1,JSA,1,K-DRAMAS,1,KΙΝΕΖΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,3,KAASAN MOM'S LIFE,1,KAKERA,1,KAMIKAZE GIRLS,1,KULTUROSUPA,15,KUNG FU HUSTLE,1,LADY SNOWBLOOD,1,LEGENDARY ASSASSIN,1,LIKE FATHER LIKE SON,1,LOVE AND HONOUR,1,LOVE EXPOSURE,1,MAD DETECTIVE,1,MASQUERADE,1,MAY 18,1,MEMORIES OF MURDER,1,MINI REVIEWS,44,MISS ZOMBIE,1,MISSING,1,MODERATORS,1,MONGOL,1,MOON AND CHERRY,1,MOSQUITO ON THE TENTH FLOOR,1,MOTHER,1,MUSA THE WARRIOR,1,MW,1,MY GRANDPA,1,MY WIFE IS A GANGSTER,1,NATIONAL SECURITY,1,NO MERCY,1,NORMAN ENGLAND,1,NORWEGIAN WOOD,1,ONCE UPON A TIME IN SHANGHAI,1,ONG BAK,1,OUTRAGE,1,PEPPERMINT CANDY,1,PIETA,1,PROJECT A,1,PUBLIC ENEMY,1,PULSE,1,RAISE THE RED LANTERNS,1,REBIRTH,1,RIARU ONIGOKKO,1,RIKI OH,1,ROCKERS,1,ROUGH CUT,1,SAKURAN,1,SAMARIA,1,SATOSHI KON,1,SEEDIQ BALE,1,SHA PO LANG,1,SHANGRI LA,1,SHIRI,1,SILMIDO,1,SNAKES AND EARRINGS,1,SPACE BATTLESHIP YAMATO,1,SPIRIT OF JEEN KUN DO,1,STRANGE CIRCUS,1,SUMMER TIME MACHINE BLUES,1,SUNFLOWER,1,SURVIVE STYLE 5+,1,SUSPECT X,1,THE CALAMARI WRESTLER,1,THE CHASER,1,THE CITY OF VIOLENCE,1,THE DARK HARBOUR,1,THE EEL,1,THE FORBIDDEN DOOR,1,THE FOUL KING,1,THE GOOD THE BAD THE WEIRD,1,THE GREAT PASSAGE,1,THE KING AND THE CLOWN,1,THE LIGHT SHINES ONLY THERE,1,THE MAN FROM NOWHERE,1,THE PIRATES,1,THE PRESIDENT'S BARBER,1,THE RAID: REDEMPTION,1,THE SUSPECT,1,THIRST,1,THREE KINGDOMS: RESURRECTION OF THE DRAGON,1,TIME AND TIDE,1,TO LIVE,1,TOKYO GORE POLICE,1,TOKYO SONATA,1,TONY TAKITANI,1,VAMPIRE GIRL VS FRANKENSTEIN GIRL,1,VENGEANCE CAN WAIT,1,VILLAIN,1,WAR OF THE ARROWS,1,WEREWOLF BOY,1,WHEN MARNIE WAS THERE ΣΙΝΕΜΑ,1,WHEN THE LAST SWORD IS DRAWN,1,WHISPERING OF THE GODS,1,WITH BEAUTY AND SORROW,1,WORLD OF KANAKO,1,YELLOW SEA,1,YI YI,1,ZATOICHI,1,ZEN,1,
ltr
item
Asian movies greek blog: THE DARK HARBOUR
THE DARK HARBOUR
http://4.bp.blogspot.com/-R6adaxzF0fg/U-jwKoSbUaI/AAAAAAAACWY/BMzn0-rxtpU/s1600/title+-+Copy.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-R6adaxzF0fg/U-jwKoSbUaI/AAAAAAAACWY/BMzn0-rxtpU/s72-c/title+-+Copy.jpg
Asian movies greek blog
http://sin-kazama.blogspot.com/2011/11/dark-harbour.html
http://sin-kazama.blogspot.com/
http://sin-kazama.blogspot.com/
http://sin-kazama.blogspot.com/2011/11/dark-harbour.html
true
7191006100444600244
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Περισσότερα Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy